اتیکت سینه پرسنلی چیست و چه کاربردی دارد
نوشته شده توسط : رضا محمدیان

 

اتیکت سینه پرسنلی چیست و چه کاربردی دارد

 

چنانچه به دنبال پیدا کردن و خرید اتیکت سینه پرسنلی با قیمت مناسب و کیفیت عالی هستید یا حتی می‌خواهید درباره این محصول مشاوره و راهنمایی بگیرید، در صفحه درستی قرار دارید.

اتیکت سینه جسمی کوچک و فلزی است که ازآن در محیط‌های اداری برای معرفی پرسنل استفاده می‌شود. در واقع اتیکت‌ پرسنلی جز خانواده بج سینه و پین فلزی و … می‌باشد اما تفاوت‌هایی با آنها دارد. امروزه اتیکت تبدیل به بخشی از پوشش رسمی کارمندان سازمان‌های مختلف تبدیل شده است. با آنکه غالبا جنس اتیکت سینه فلزی می‌باشد اما انواع غیرفلزی آن نیز به طور محدودتری وجود دارد. اگر می‌خواهید همه چیز را درباره انواع اتیکت‌ها، چگونگی ساخت، نحوه اتصال، جنس و قیمت آن بدانید با ما در ادامه این مطلب همراه باشید.

محبوب‌ترین مطالب درباره انواع بج و اتیکت:

ساخت بج سینه

ساخت بج فوری

ساخت بج سینه فلزی

کاربرد اتیکت

یکی از با ارزش مواردی که درباره اتیکت پرسنلی مطرح می‌شود  انواع و مدل های مختلف کاربرد آن است. به طور کلی کاربرد وسیله  هر چیز دیگر می تواند علاوه بر لزوم خرید آن چیز مصرف آن را نیز جبران ‌کند.اتیکت پرسنلی می‌تواند علاوه بر جنبه ابزاری و  تبلیغاتی داشتن ، به عنوان وسیله ای برای معرفی و شناسایی افراد مختلف در سمت های متفاوت و همچنین کارمندان یک سازمان و یا یک مجموعه استفاده شود. مشاغل زیادی برای شناسایی و یکسان سازی پرسنل خود از اتیکت استفاده می‌کنند. به طور مثال حتما تاکنون مشاهده کرده‌اید که کارکنان شبکه حمل و نقل ریلی درون شهر اتیکت فلزی زیبایی بر روی سینه خود نصب کرده اند. این اتیکت علاوه بر معرفی این افراد، سمت آنها در مجموعه را نیز در بردارد. همچنین آرم ها با لوگوهای یا سازمان نیز بر روی آن  به صورت چاپی انجام شده است.پرسنل  تمام مؤسسه ها و بانک‌های کشور نیز ازهمین روش برای معرفی پرسنل خود  و همچنین سمت آنها استفاده می‌کنند. اتیکت پرسنلی سینه در موارد دیگری همچون فروشگاه‌های زنجیره‌ای، اماکن آموزشی، جشنواره ها و… کاربرد دارد.

 

 

اتیکت پرسنلی آلومینیوم با روکش پلی استر نیز یکی از انواع کاربردی اتیکت سینه می‌باشد. بخش زیرین این روکش از جنس آلومینیوم بوده وروکشی از جنس پلی استر روی آن قرار دارد. تمام فرآیند چاپ برروی این روکش پلی استر انجام می‌شود. اتیکت پلی استری نمونه از یک اتیکت پرسنلی شیک است.





:: بازدید از این مطلب : 161
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 شهريور 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: